Data: 2020.04.06
Diners Club Polska, wydawca kart płatniczych, wdraża innowacyjną usługę mojeID dostarczaną przez KIR. Dzięki temu nowi klienci wnioskujący o wydanie karty będą mogli potwierdzić swoją tożsamość podczas składania wniosku online.
mojeID to usługa umożliwiająca w sposób zdalny - przez internet - potwierdzenie tożsamości i tym samym uzyskanie dostępu do usług świadczonych online przez dostawców korzystających z rozwiązania KIR. Potwierdzenie to odbywa się poprzez bankowość internetową w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot, czyli dostawcę tożsamości, np. bank.
- Stały rozwój gospodarki cyfrowej sprawia, że relacje z klientami przenoszą się w znacznej mierze do Internetu. Rosnące grono uczestników usługi świadczy o zapotrzebowaniu na technologię umożliwiającą elektroniczne potwierdzanie tożsamości. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując całkowicie zdalne i bezpieczne rozwiązanie, które pozwala przyspieszyć i uprościć wiele procesów oraz zredukować koszty bieżącej obsługi klientów - mówi Piotr Alicki, Prezes Zarządu KIR.
Korzystanie z tej metody uwierzytelnienia umożliwia klientom załatwienie formalności, które dotychczas wymagały osobistego potwierdzenia danych w punkcie obsługi lub kontaktu z kurierem.
- Wygoda, komfort i bezpieczeństwo klientów są dla nas priorytetem. Konsekwentnie udoskonalamy proces wydawania kart. Wdrożenie elektronicznego potwierdzenia tożsamości mojeID to kolejne udogodnienie, które znacząco upraszcza proces wnioskowania o karty. Jesteśmy dumni ze współpracy z KIR i cieszymy się, że jako jedna z pierwszych firm udostępniamy tę innowacyjną usługę – mówi Paweł Pomianowski, Prezes Zarządu Diners Club Polska.
***
KIR został powołany z inicjatywy Narodowego Banku Polskiego, Związku Banków Polskich i 16 banków komercyjnych w celu elektronizacji i profesjonalizacji rozliczeń międzybankowych w Polsce. Jest kluczową firmą obsługującą infrastrukturę polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.
Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w cyfryzacji usług publicznych i procesów gospodarczych. Więcej informacji: www.kir.pl
Kontakt dla mediów:
Anna Olszewska
Rzecznik prasowy
tel. (22) 545 53 60, 691 890 584
e-mail: anna.olszewska@kir.pl
Diners Club Polska działa jako krajowa instytucja płatnicza w ramach globalnego systemu Diners Club International, na rynku polskim obecna od 1997 roku. Wydaje karty płatnicze kredytowe dla klientów indywidualnych i firmowych oczekujących wysokiej jakości usług i bezpieczeństwa w trakcie podróży oraz atrakcyjnych warunków finansowania transakcji dokonywanych kartami. Jako jedyna na rynku lokalnym wydaje karty firmowe z programem Miles & More.
Karty Diners Club są akceptowane w ponad 29 mln punktów handlowo-usługowych i 1 mln bankomatów w ponad 190 krajach.
Więcej informacji na stronie: http://www.dinersclub.pl/pl
Kontakt dla mediów
Radosław Pupiec
Tel. 517 595 218
e-mail: radoslaw.pupiec@clearcom.pl